Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

torsdag 19 april 2012

Onsdag

Och jag blev inte så mycket bättre. Ett besök hos dr idag resulterade i en flaska hostmedicin och Bricanyl. Det var jobbigt i natt att hosta så mycket när man ska hjälpa någon. Ja dr tyckte att jag definitivt inte skulle jobba så och sjukskrev mig veckan ut. Jag blir lika förvånad var gång det slår till så här. Väldigt snabbt rakt ner i lungorna och jag blir deckad. Nåväl med det är medlet bör det snart vara på väg åt rätt håll. Hostmedicinen är som bomull i kroppen hmm kanske beror lite på att det är morfin i.
Det blev inget sova idag efter jobbet pga detta läkarbesök och sen till apoteket. På båda ställena var det proppfullt med folk så det finns fler drabbade. Sov en timme på em innan Linus kom och hälsade på sen ingenting. Och nu börjar kl glida mot en ny morgon så jag ska försöka lägga ner huvudet igen och vila.