Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

söndag 15 april 2012

Ännu en vecka

har gått. Jag mår shit rent ut sagt, har aldrig haft så ont i höften tidigare. Väldigt mycket jobb har det varit sista tiden! Jag har inte "hunnit" ringa de samtal jag behöver jag har inte kommit ihåg de tider jag ska passa, frissan mm, stundtals har jag satt mig vid datorn och bara försökt koppla av men det har inte lyckats utan jag har sprungit vidare i olika uppgifter.  Inga måsten men det är något som driver just nu troligtvis känslan av att jag inte mår bra. Någon gång kanske det här försvinner och jag mår bättre det är så jag brukar resonera.

Den här sista veckan har vädret också varit shit - vilket är tur när man jobbar - och stämmer med humöret! Men höjer inte stämningen. Idag har vi haft vårstädardag på campingen och det är första gången vi inte varit med. Kallt och regn utan uppehåll i flera dagar har inte ökat känsla av att åka, värk och jobb har gjort sitt. Den här helgen har helt försvunnit i att sova och hålla humöret uppe. Vi satsar på att åka ut nästa fredag - enda dagen ledig just nu för att besöka husvagnen.

Positiva tankar är att Carolina klarat sin jurist examen, väldigt bra jobbat av henne tycker jag. Sen var vi och firade Johan förra helgen på årsdagen - alltid roligt att träffas alla. Sen var vi och träffade lilla Ellie och hon är ju så mysig och söt på alla sätt.

Håll humöret uppe och försök var positiva ibland behövs x-tra doser.