Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

tisdag 22 mars 2011

Idag

har det varit en konstig dag. Vaknade med en oro i kroppen, är inte säker på varför men det kändes som någon form av vägskäl vi får se, ännu har jag inget märkt. Superfint väder, vår, 12 grader varmt lite blåst. Vi tog en prommis som vanligt men under lunchen i stället, eftersom jag körde Kenneth till flyget. Han opereras i morgon och blev inlagd i dag. Lite lugnare em sedan iväg på yoga och där hade vi fullt hålligång idag.
Har anmält oss idag till yin yoga på fredag, ska bli kul. Ingegerd ville följa med och prova på hur det var.

Nu är det dags för jobb igen, och ja jag har naturligtvis stickat en bit till idag, Freja är hos Linus som vanligt när jag jobbar. Nya tag i morgon och så får jag veta hur det gått för Kenneth.