Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

torsdag 10 februari 2011

Trött

Är jag, som inte alls fungerar ihop med Excel, har aldrig gjort och kommer kanske aldrig att göra heller, men i morgon ska det vara klart och jag fattar ingenting!
Trött tröttare tröttast är jag, har inte sovit mer än 3 tim sen i går morse, många långa promenader, yoga och pluggande skapar denna känsla. Är det månne vår i luften??
Kom i säng vid halv nio i morse - ska nog gå med i facket igen, jobbet påverkar min fritid - sov till 12 sedan upp och hade fått bästa filmen med posten Eat Pray Love.


Glad blev jag och solen sken! Jag håller på att läsa boken med, gillar den verkligen och rekommenderar den. Ska själv göra ett sådant här äventyr när jag blir stor.
Själv avbröt jag plugg med middag och ja, såg filmen med. Det är andra gången nu och jag tycker om den ännu. Fantastiska skådisar Julia Roberts och även Tuva Novotny. Sen är dem ju båda fantastiskt snygga, vackra allt vad en kvinna kan bidra med.


Klart det inte går att sova, snabb lunch och sedan ut på lång prommis med Freja och Ingegerd. Idag blev det terrängvandring, det känns.


Efter ett par timmars prommenad väntade pluggande. Freja!! ja hon sover ännu! har inte klivit upp på hela em och inte ikväll heller. Hon är makalös men hon älskar dessa prommenader.

Själv ska jag kasta mig i sängen, så jag kommer upp tidigt. Ny prommenad och mer plugg väntar. Sen måste jag handla, städa hmmm ja ja det blir nog bra, Jag har en träff på fredag kväll och då ska allt förhoppningsvis vara klart ;).