Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

torsdag 10 februari 2011

Äntligen!

Gick det vägen, och jag överlistade Excel! Fick till svar att om jag gjort så från början hade det varit perfekt!
Naturligtvis hade jag ingen lust med det, vad trodde han? Det är väl onödigt när man kan ha en och samma tenta hängande över huvudet så länge. Men som vanligt krävdes det att jag blir arg (på mig själv) och pressar mig till max. Han skulle veta att jag inte ens tittat på papperet på de här två veckorna och att jag först igår kväll tog fram dem och kastade ett getöga på dem för att jag visste att han ville ha svar senast idag. Sen gjorde jag helt andra övningar med Excel ända till i fm efter en långprommenad. Visst låter det som om jag är väldigt engagerad och motiverad?
Typiskt mig, sätter mig ner och gör hela arbetet om igen på 2 tim, skickar in det och får klart godkänt.
Varför måste jag utsätta mig för detta hela tiden, men det fungerar uppenbarligen bäst när jag skruvat in tumskruvarna ännu lite till. Suck!
Klart med den kursen nu i alla fall. Och äntligen! en gång till. Vintern är tillbaka! på längden och tvären. Det var så skönt att prommenera på fm, nu måste jag ta fram snöskyffeln igen och alla vinterkläder som jag redan försökt smyga undan.
Klockan är mycket dags för en nattrunda med Freja, sen kommer Kenneth hem.