Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

måndag 4 april 2011

Vår i luften

Har det varit idag, i alla fall på em. På fm när vi var ute och gick var det regn. K har åkt och jobbat idag efter 2 veckor, hopps han orkar. Men men han kan vara envis. Jag har blivit snuvig igen och ont i huvudet! trist är vad det är. Freja haltar som bara den, vet inte vad hon gjort, det började ikväll när vi skulle ut.
Jag har rivit runt bokhyllor idag, en liten omöblering kan man säga. Ska plocka ur en del dubletter jag har och köra iväg till katthemmet. Jag slutade köpa böcker i parti och minut när jag upptäckte att jag började köpa dem jag redan hade hemma. Så nu håller jag på att avveckla istället. För 10 år sedan hade jag slagit vad om att den dagen aldrig kommer, när jag börjar göra mig av med böcker men tiderna förändras och med med konstigt nog. Nej jag får försöka göra en närmare undersökning på Freja med starkt ljus för just nu syns det ingenting, men ont har hon.