Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

lördag 29 januari 2011

Snart lördag

morgon och äntligen ledig. Det blev en körig vecka och just nu vill jag bara hem och sova.
De långa prommenaderna sista tiden har satt sina spår och jag har ont i höften igen. Det är så "ostadigt" att gå med dubbar på sulorna. Men snart är det februari och kanske förhoppningsvis är det sista vintermånaden. Jag är såååå trött på denna vinter.

Nästa helg tänker vi åka till O-hamn och hälsa på. Passa på att fira Robert bl.a. och utnyttja vår julklapp. Även om det bär emot lite nu att handla på IKEA. Vem vet Linus kanske också åker med. Han har ju fått renoverat i sin lägenhet så han hade lite behov av nytt från IKEA. Nu ska jag jobba vidare så att det blir lördag/ledig någon gång.