Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

torsdag 20 januari 2011

Ledig dag

Och nu är det min tur att ta bort resten av allt juligt. Men dagen började segt med ont i hela kroppen - träningsvärk! efter bara ett yoga pass? hemskt. En lång promenad på förmiddagen med Ingegerd mjukade upp mig lite och nu kommer Kenneth snart hem lite tidigare än normalt i dag, skönt.
För övrigt har det inte hunnits med mera ännu förutom ett mycket positivt mail från Lazaro kursansvarig. Han meddelade och kommenterade mitt senaste resultat för Ledarskap i arbetsliv och organisation. Mycket förvånande full pott VG i betyg. Varför har jag aldrig tänkt på tidigare att läsa pedagogik, det är ju jätteintressant. Och nu väntar nästa kurs som jag ser fram emot mycket av olika anledningar. Att hantera konflikter.