Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

torsdag 5 augusti 2010

Torsdag Kväll!


Har vi kommit fram till och det närmar sig obevekligt slutet på semestern för året. Men vi har haft en jättefin dag, lagom varmt, sol och bara lugn och ro. Viktigt att njuta av det nu känner jag även om det kommer många fler dagar innan hösten är här. Vi har dock nästan varenda helg bokad på andra saker så det blir inte så mycket husvagnen framöver, även om jag ska försöka ta mig hit när jag är ledig.

Några dagar har vi kvar, bygdegårdsfest på lördag och så ska vi träffa Robban på söndag det blir kul. Våran eller Kenneths Robban inte Josefines. 

Det blir några sköna sommarbilder den här gången, från rätt läge, ryggen. Och så blev det grillad fläskytterfilé med potatis bea och vitlöksbröd idag, gott!
En något vinglig filmsnutt även den från rätt läge.