Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

onsdag 4 augusti 2010

Regn - igen!

Hela tiden känns det som just nu. Vaknade tidigt idag, var helt slut efter konserten i går. Det har varit mycket här den sista veckan så sömnen har blivit lidande. Jag ligger lite efter här nu men vad gör det jag kan göra en sammanfattning nu istället. Helgen blev jättefin och mot alla odds ganska regnfri, i alla fall när det behövdes. Efter en mycket tidig morgon och ingen sömn hamnade vi till slut i T-boda för att fira Josefine (mysigt att träffas igen). Min finaste Josefine som nu är 25 år! Otroligt! Dessutom för stunden färdigstuderad, nyförlovad och igång på arbetsmarknaden. Det var svårt att föreställa sig en sommar för 25 år sedan när det regnade och blåste större delen av sommaren. Tack Josefine för de här första 25 åren som slutade med en jättefin fest.

Och jag fick träffa förutom alla vuxna också alla barn som helt plötsligt hade blivit mycket större sedan sist, väldigt konstigt! En del väldigt mycket större.


och en del väldigt små och nya i den här världen.
Jätteroligt var det i alla fall och många tackar till alla andra också för en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar