Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

söndag 30 maj 2010







Så nu har vi varit i Sthlm och jag har blivit presenterad på Kenneths jobb. Eller om jag ska vara ärlig, jag presenterade mig noggrant själv.






Det blev alltihop väldigt roligt. Det började med att jag och Lena åkte upp i torsdags med båten, shoppade runt i Sthlm hela dagen. Shoppingbild från Drottninggatan. Det blev inte så mycket handlat för min del men ett varv på Hötorgshallen gav några påsar med torkad frukt. Ananas, mango och det bästa av allt Ingefära.


Framåt kvällningen kom vi så iväg ut till Vaxholms golfklubb, och Bogesund där festen skulle gå av stapeln. Vi trodde att det skulle bli ståndsmässig när vi såg slottet. Men nej det visade sig av vi skulle till vandrarhemmet en bit ifrån. Det blev fest är den korta versionen. Kall mat och levande musik. Vi dansade pratade och umgicks fram till småtimmarna. Ska erkännas att jag inte var klar i huvudet när vi intog frukost kl 09.00.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar