Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

onsdag 27 juni 2012

Snart semester


Och det känns väldigt bra. Som vanligt har det hänt både ditt och datt men ändå inget. Förra veckan klarade jag av årets städning på campingen - superskönt! Nu är det bara att koppla av. Sen blev det en del ledigt för både mig och K så vi har varit i husvagnen en del. Men som vanligt när vi kommer dit blåser det, väldigt mycket. Ska inte klaga bara det var något bättre väder en dag i alla fall. Freja har börjat acceptera den nya platsen nu och är lugn.
Jag skulle också få reda på resultatet av min provtagning och hälsoprofil men doktorn ringde sig sjuk så jag vet inte när det ska bli av. Istället passade jag på att ha sönder min nya mobil  - så mycket så jag fick lämna in den. Glaset sprack på den och jag hoppas de lagar den FORT. Men jag vet att det kan ta flera veckor. Jag har blivit  ordentligt beroende av den så det är jättetråkigt just nu.
Sen har det äntligen blivit av med operation för min kära mamma och det har så här långt gått väldigt bra. Skönt det!
Nu ska jag sent om sider krypa i säng igen, Linus kommer tidigt  i morgon på besök och vi Ingegerd och jag ska ut på stavgång.