Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

måndag 27 juni 2011

Nu har vi

haft semester några dagar och det har  varit jätteskönt. För tillfället har SMHI utlovat sol resten av veckan härute  på kusten men tyvärr måste jag in och jobba ett par nätter. Vad gör man inte för att dra ut på semestern så gott som hela sommaren. Så nu ska jag in och jobba ett par nätter den här och nästa vecka, men just nu känns det som semester, med sol och mygg så det räcker.
Sol och mygg i en salig blandning
Idag har Kenneth jobbat ett par tim så vi var in i stan och jag tog en prommis under tiden med Freja och Ingegerd. Ikväll fick vi till en supergod grillad lax och för stunden slappar vi med Lotta på Liseberg. Det märkliga med semester är att ju mer vila man får/tar så blir man bara tröttare! Jag har inte sovit så mycket på väldigt länge som sista veckan. Kanske beror på allergi-medicinen? Fortsätt och njut i solen