Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

söndag 14 november 2010

Fars Dag

Blev firat här med idag, som i många andra hus och hem. Barnbarn med familj kom och fikade, Robban och Erika kom också och med sig hade de en stor Farsdags-tårta. Naturligtvis en Prinsesstårta.
Våran "stora" lägenhet blev full kan man säga, men vad gör det. Det är jätteroligt när de kommer sådär. Ett par bilder fick jag till också den här gången.

Alla vid fikabordet.


Kenneth passade på. William, Alvin
och lilla Elli














Linus hade just varit ute och sprungit så han höll sig inne hos sig med Freja, lite väl folkskygg är han ibland. Tur att jag tillfälligtvis räddat min kökssoffa med en ommöblering och då funkade det att sitta och fika alla också. Toppen, nu vet jag att vi får plats till jul också.