Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

tisdag 6 juli 2010

Nu är det snart slut!


på semestern! för den här gången. Vi har också i år haft tur med vädret, grått och lite regn de första dagarna sedan sol, endast sol. Fram till idag då det inte regnat men varit grått, så då bestämde vi att åka med upp och laga på huset. En dags snickrande hoppas jag ska ge viss utdelning.

För övrigt ja, Linus har varit med och tillbringat en natt i husvagnen! Stort, har inte hänt tidigare. Så ett bildbevis krävs. Han följde med till stranden men vågade inte bada, fegis. Just den här dagen trodde jag att det skulle gå och lura honom till nästan vad som helst.

1 kommentar:

  1. Hej mina kära! Vad du alltid lyckats få ihop roliga bilder, det är så himla kul att se! Ännu en sak som var kul att se var Linus! Jag hade kunnat svära på att det var Roger du fotat!
    Freja är en väldigt rolig hund verkar det som. Vi har inte börjat semestern än men vi har semesterfirare här. Våra kära Hälsingar! Dom är på Sommarland idag och vi är hemma och passar vår Loppis! Ha en fortsatt bra semester och var rädda om varandra.
    Kram

    SvaraRadera