Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

måndag 24 maj 2010


Söndag och VM-skräll. Tjeckerna vinner över ryssarna, helt otippat. Enligt mig.

Hem från husvagnen först och sen Kenneth iväg under Sverige matchen. Ja de tog bronset, grabbarna. Det var de väl unt. De har spelat för guldet men tyvärr. Jättekul eftersom media inte räknat med dem alls. Detta vårt nya Tre Kronor.
Ny satsning med ny tränare , nya tider och kommande vinster.
Stundtals regn idag, vi har planerat lite för nästa helg. Det blir fest först på Vaxholm torstag kväll sen R.E.A på fredag kväll. Spännande, något att se fram emot den här veckan.
Jag håller också på med lite planer inför min mans stundande årsdag (i höst). Det gäller att vara ute i god tid. Men det mesta är klart tror jag, nu ska jag bara beställa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar