Mycket välkommen!

Välkommen till min blogg. Kommentera gärna! Kom gärna med tips!

söndag 12 juni 2011

Söndag och Pingstdagen!

Numera glömmer man nästan bort Pingsten bara för att vi inte längre firar den som en storhelg. Mycket beror också på att de tog bort annandagen som röd dag. Det har i alla fall varit fint väder hela helgen här, förutom i natt då det regnade. Men vi har nog inte fått så mycket som många andra och inte särskilt mycket åska heller. jag har bara hört den avlägset.
Det är också bröllopsdag för mor och far idag, men jag kan inte lägga upp någon bild eftersom jag sitter i husvagnen och inte har bilder på min interna hårddisk. Men jag kan gratulera i alla fall.
Igår blev det lite samkväm härute, vi satt några stycken  och pratade och drack till sent, men hann i säng innan regnet kom. Nu ska vi försöka städa undan här lite och åka in till stan.